Kantoorpanden (met meerdere kantoren)

Gebouw(en) waar (veel) bedrijven gehuisvest zijn met één of meerdere gemeenschappelijke parkeerterreinen.

Het probleem

Hoe kun je personeel, geplande én onverwachtse bezoekers effectief beheren met één enkel toegangscontrolesysteem, zónder de gebruikerservaring negatief te beïnvloeden?

De oplossing

Kantoor

Plan een bezoek en verstuur een barcode-uitnodiging per e-mail.

Ingang

Scan kentekenplaat, barcode of RFID kaart.

Receptie

Maak de barcode en/of kentekenplaat geldig voor de uitgang.

Uitgang

Scan kentekenplaat, barcode of RFID kaart.

Scenario

Elke huurder surft naar ProConnect en plant zijn bezoekers. ProConnect weigert automatisch aanvragen waarmee de huurder zijn quotum overschrijdt. Geplande bezoekers ontvangen per e-mail een barcode met een geldigheid die overeenkomt met de afspraak. Medewerkers scannen hun RFID kaart en geplande bezoekers krijgen de barcode op gedrukt papier of smartphone. Anderen nemen een kaartje bij de ingang (of gebruiken de ingebouwde VOIP-intercom) en laten hun inrijticket valideren voordat ze de parkeerplaats verlaten.

Variant

Medewerkers en geplande bezoekers kunnen ook kentekenherkenning als primaire ID gebruiken. Als extra ID kunnen medewerkers ook RFID-kaarten gebruiken en geplande bezoekers krijgen barcodes.

Installeer de optionele betaalzuil en maak uw parkeerplaats winstgevend. Bezoekers die langer blijven dan toegestaan, scannen hun uitrijticket aan de betaalzuil en betalen een hoger tarief. Anderen scannen hun inrijticket en betalen volgens de parkeerduur.