Vragen over het bestellen bij Geran

Je kunt een bestelling plaatsen door producten aan je winkelwagen toe te voegen via de groene knop ‘in winkelwagen’. Vervolgens kun je jouw product(en) bestellen door in de winkelwagen op ‘afrekenen’ te drukken.

Bestellen gaat nog eenvoudiger en sneller als je al een account bij ons hebt. Jouw naam en adresgegevens staan dan al in ons systeem. Wil je een zakelijke klant worden? Ga dan naar de pagina ‘zakelijke klant worden’.

Hulp nodig bij het bestellen? Neem dan telefonisch contact op via 0548-543000.

Je kunt de naam of het adres van de bestelling wijzigen zolang je nog geen verzendbevestiging hebt ontvangen. Dit doe je door contact op te nemen met onze klantenservice: 0548-543000. We zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag tussen 08:00 – 12:30 uur en 13:00 – 17:00 uur.

Het is mogelijk om de bestelling te annuleren. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice: 0548-543000. Het is van groot belang om dit zo snel mogelijk te doen. Als jouw pakket al ingepakt is en klaar voor verzending is is het niet meer mogelijk om te bestelling te annuleren. 

We zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag tussen 08:00 – 12:30 uur en 13:00 – 17:00 uur. Als je in het weekend je bestelling wilt annuleren, stuur ons dan een bericht met bijbehorende informatie en bel ons direct na het weekend (maandag vanaf 08:00 uur).

Wanneer we de annulering hebben ontvangen, gaan we zo snel mogelijk voor je aan de slag. Binnen 14 dagen storten we het aankoopbedrag terug op je rekening of maken we een creditnota.

De getoonde prijzen op onze webshop zijn zowel inclusief als exclusief btw. Wanneer je je op de productpagina begeeft, zie je twee verschillende prijzen bij het product staan.

De prijs exclusief btw is het oranje getal dat als eerste wordt getoond.

De prijs inclusief btw is het grijze getal wat onder het oranje getal staat. Hier staat ook ‘incl. btw’ achter vermeldt.

Dit is mogelijk. We bieden de mogelijkheid aan om een bestelling te plaatsen zonder dat je eerst een account aan hoeft te maken.

Het is zeker mogelijk om als zakelijke klant te bestellen. Hiervoor moet je vanzelfsprekend ingeschreven staan bij de Kamer van Koophandel en beschik je over een BTW nummer. Hiermee kun je je aanmelden voor een zakelijk account bij Geran. 

Wanneer je een zakelijk account hebt, heb je de mogelijkheid om op rekening te kunnen betalen. Dit kan alleen wanneer jouw account door één van onze medewerkers wordt ingeschaald. Je bedrijf wordt dus eerst gecontroleerd.

Wil je een zakelijke klant worden? Ga dan naar de pagina ‘Geran Zakelijk’.

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je er zeker van bent dat je veilig een bestelling kunt plaatsen bij Geran. Hoe kun je daar zeker van zijn?

WebwinkelKeur
Het WebwinkelKeurmerk staat voor betrouwbare, klantvriendelijke webwinkels en is goedgekeurd door de Consumentenbond. Geran voldoet aan de belangrijkste Nederlandse wetgeving, onze identiteit is gecontroleerd en iedere klant kan een klantbeoordeling achterlaten welke onafhankelijk gemodereerd wordt door WebwinkelKeur. Bij geschillen kun je gebruikmaken van geschilbemiddeling of een bindende uitspraak door DigiDispuut.

Internet
Onze webshop begint met https://. De ‘s’ staat voor ‘secure’ wat veilig betekent. Daarnaast zie je een slotje voor de link staan. Als je op onze webshop aan het shoppen bent, zie je ten alle tijden https:// en geran.nl. Mocht dit niet het geval zijn, neem dan direct contact op met ons op.

Heb je een andere vraag? Vind je antwoord hieronder bij onze veelgestelde vragen per categorie.

Vraag het ons

Bellen

+31 548 543 000

Op maandag t/m vrijdag zijn we bereikbaar van 08:00 tot 17:00 uur. Op zaterdagen en zondagen zijn wij gesloten.

Mailen

Onze klantenservice probeert je e-mail zo snel mogelijk te beantwoorden. Meestal lukt het op werkdagen binnen 24 uur.

Chatten (toekomst)

Start het gesprek

In de toekomst is het mogelijk om met ons te chatten. Als dit mogelijk is, krijg je direct antwoord op al je vragen als we online zijn.